ACTIVITATS

LA PRIMAVERAspring-wallpaper-1280x800-0383-640x400

Hem començat la primavera amb el poema d’en Joan Amades:

Al jardí jo m’entraré,
i floretes colliré.
Si vols veure ocells volar,
vés pel maig a la muntanya.
Si vols veure ocells volar
vés pel maig al colomar.
Allí canta el rossinyol,
la guatlla i la cadernera.
També hi canta la puput
en el temps de primavera.

 FEM GELATINA

Dins del tema “els aliments”, a l’aula hem decidit preparar-nos el berenar. Una bona manera d’aprendre un munt de coses: ingredients de receptes noves, estris per cuinar,  olors i sabors diferents dels que hi ha a la classe normalment…

Una cosa sencilla de preparar i que agrada a tothom són les postres, i nosaltres les hem triades de maduixa: avui hem fet gelatina de maduixa.

Us deixem una estona del procés d’elaboració: [youtube]http://youtu.be/M_OSu_1e8M0[/youtube]

LECTURA

L’àrab té una grafia diferent a la del català. M’he trobat per primer cop amb nens a l’aula que saben llegir i escriure (en la seva llengua materna) i els hem d’ensenyar de nou les vocals i les consonants. Como ho fem?, doncs ens ajudem els uns a l’altres. Tenim companys que ja les conèixen aquestes lletres, i saben llegir-les. En diem lectura cooperativa.

Com treballem de manera cooperativa?, doncs primer llegeix un dels nens i si s’equivoca els altres el corregeixen. En acabat segueix llegint el company, i d’aquesta manera passat el matí ja hem llegit tots.

Fotos: Ens ajudem.

Hi ha fotos d’un dia que L’Ayoub no acabava de sortir-se’n amb les restes i entre tots i l’àbac va ser una sessió molt entretinguda. Tots voliem restar amb l’àbac!

Us deixem una web que a nosaltres ens agrada i ens ajuda amb les restes:

http://math.cilenia.com/ca

_________________________________________________________________________

1. Activitat del tema “Identificació personal”:

a)  Jo sóc, em dic.  muds

b)  Sóc com sóc.

2. Aquí tens un seguit d’activitats per conèixer les accions quotidianes:

(El vostre navegador ha de tenir permís per executar JavaTM)

3. Exercici per practicar el vocabulari bàsic del cos amb la pissarra digital.

Dins del tema 1, s’inclouen les parts del cos, aquest exercici ens permet repassar conceptes primer llegint-los i després escoltant com sonen:

imatge pel blog


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *