Aquí teniu el video amb la cançó d’en Lluís Llach “Que tinguem sort”
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/A4fW99OKMVc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Aquí teniu el video amb la cançó d’en Lluís Llach “Que tinguem sort”
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/A4fW99OKMVc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Meritxell aquesta canço es molt dulenta la veritat… . xD
apaaa adéuuuu