Que tinguem sort

Aquí teniu el video amb la cançó d’en Lluís Llach “Que tinguem sort”

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/A4fW99OKMVc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

One thought on “Que tinguem sort

  1. Inkoloc13-Nash

    Meritxell aquesta canço es molt dulenta la veritat… . xD
    apaaa adéuuuu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *