Hola, això és un comentari. Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.
Hola que tal com esteu?¿?¿
conque m’aburria me passat per qui
Inkoloc13-Nash
Hola, Meritxell nose per que dius que no es pot comentar per que si que es pot :S
fatima
soc la fatima com esteu, estava avorrida i he entrat
fatima
hola com esteu soc la fatima
Alexandra
Holaaaa!
maritchell per fí e pogut
entrar a la web, perquè
no tenia internet i com ara
demaneu treballs en algunes
asignatures que hem de buscar
informació a internet doncs s’ha
decidit i m’ha posat.
jaja
Doncs fins aqui el meu comentari.
adeeeeeeeeeuuuu
Miriam
eiii, Maritxell!
que tal? he estat miran el blog de les altres classes…estan bé, però a nosaltres ens sortiraa molt millor (H) jajaja!
i crec que falta una micaa de vidaa, de color, a la pàgina!
Que vagii bee el cap de setmaana!
Miriam.
Esther
Hey!!
com va tot??
Doncs jo estic aqui buscant coses sobre l’alguerès… però no trobu res Ù_Ú
m’agraden els dilluns perquè fan ventdelpla muahahahaha!!! (també m’agraden els dimarts perquè tmb ho fan) xD
és el primer cop que entro el bloc i… he pensat anem a comentar!
l’altre dia vaig veure una peli que està molt bé es diu: 1408 és de stephen king, però no fa por!!
Apa marxo dew!!
Esther! =]
Esther
PD: em mereixo el premi al comentari més llarg!! xD
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.
holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
q talllllllllllllllllllllllllllllll
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa adiossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hola que tal com esteu?¿?¿
conque m’aburria me passat per qui
Hola, Meritxell nose per que dius que no es pot comentar per que si que es pot :S
soc la fatima com esteu, estava avorrida i he entrat
hola com esteu soc la fatima
Holaaaa!
maritchell per fí e pogut
entrar a la web, perquè
no tenia internet i com ara
demaneu treballs en algunes
asignatures que hem de buscar
informació a internet doncs s’ha
decidit i m’ha posat.
jaja
Doncs fins aqui el meu comentari.
adeeeeeeeeeuuuu
eiii, Maritxell!
que tal? he estat miran el blog de les altres classes…estan bé, però a nosaltres ens sortiraa molt millor (H) jajaja!
i crec que falta una micaa de vidaa, de color, a la pàgina!
Que vagii bee el cap de setmaana!
Miriam.
Hey!!
com va tot??
Doncs jo estic aqui buscant coses sobre l’alguerès… però no trobu res Ù_Ú
m’agraden els dilluns perquè fan ventdelpla muahahahaha!!! (també m’agraden els dimarts perquè tmb ho fan) xD
és el primer cop que entro el bloc i… he pensat anem a comentar!
l’altre dia vaig veure una peli que està molt bé es diu: 1408 és de stephen king, però no fa por!!
Apa marxo dew!!
Esther! =]
PD: em mereixo el premi al comentari més llarg!! xD