10 thoughts on “Hola!

  1. Sr WordPress

    Hola, això és un comentari.
    Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.

  2. ...

    holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
    q talllllllllllllllllllllllllllllll
    alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa adiossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  3. Inkoloc13-Nash

    Hola, Meritxell nose per que dius que no es pot comentar per que si que es pot :S

  4. Alexandra

    Holaaaa!
    maritchell per fí e pogut
    entrar a la web, perquè
    no tenia internet i com ara
    demaneu treballs en algunes
    asignatures que hem de buscar
    informació a internet doncs s’ha
    decidit i m’ha posat.
    jaja
    Doncs fins aqui el meu comentari.
    adeeeeeeeeeuuuu

  5. Miriam

    eiii, Maritxell!

    que tal? he estat miran el blog de les altres classes…estan bé, però a nosaltres ens sortiraa molt millor (H) jajaja!
    i crec que falta una micaa de vidaa, de color, a la pàgina!
    Que vagii bee el cap de setmaana!

    Miriam.

  6. Esther

    Hey!!

    com va tot??
    Doncs jo estic aqui buscant coses sobre l’alguerès… però no trobu res Ù_Ú
    m’agraden els dilluns perquè fan ventdelpla muahahahaha!!! (també m’agraden els dimarts perquè tmb ho fan) xD
    és el primer cop que entro el bloc i… he pensat anem a comentar!
    l’altre dia vaig veure una peli que està molt bé es diu: 1408 és de stephen king, però no fa por!!
    Apa marxo dew!!

    Esther! =]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *