13 thoughts on “Podeu deixar els vostres comentaris?

  1. Tamarai Rosana

    Hola! Som la Tamara i la Rosana de 3 A.
    No sabem si això es publicara..
    Nosaltres ho intentem per un POSITIU =D.
    Bé, anem ha tafanejar per aquesta pàgina web.
    Adéu!

    Tamara;Rosana

  2. Carles

    Hola! Aquest bloc em sembla molt entretingut i pots veure moltes curiositats.M’agrada molt
    com està estructurat i crec que hi podries posar alguns videos divertits en català.
    Ja m’aniré passant per aquí.

    Atentament::Carlos López

  3. g.G.

    Hola!
    Som les g.G. (Ainoa, Yaiza i Rocío).
    Molt original la foto.
    Ah! I posa’ns molt bona nota en el treball dels anuncis 😉 jeje
    Un altre dia ens passem.
    Adéu!

  4. g.G.

    Ups!
    Em pogut comentar, registra-n’se al blogger.
    A sigut fàcil.
    Fins aviat!!

  5. Jesús Muñoz

    Hola Merixell m’agradaria deixa un haiku que e trobat en català e buscat però no e trobat res més espero que us agradi :

    Al aire, nu

    amb llum de lluna

    i una mica de tu.

    El meu mar ple

    de goig, de fantasia,

    de tu també.

    Al llit, tots dos

    fent dels somnis, raons

    al fons del cos.

    Tot aquest vel

    cosit amb els records,

    és el meu cel.

  6. Sandra Martínez

    Ei!

    Hola =)

    M’agradaria deixar uns haikus, i un poema molt maco que he trobat avui i que m’ha agradat molt.

    Haiku~

    per una estona, oblida’t del mòbil,
    desconnecta’l del tot,
    i frueix de la pel·lícula.

    La seva veu desvia el silenci,
    la seva mirada
    atreu la llum.

    Granota verda
    ets sobre l’estany..
    Estàs acabada de pintar?

    Poemes~

    Amic¿ Perquè em preguntes
    De l’estimació la veritat
    D’aquest secret tan amagat
    ¡El pobre pardalet, mai no esbrinat!

    El pas del tems, i cent dolors
    M’han ensenyat que estimar

    Mai no es dels colors
    Que alguns ens volen ensenyar
    L’entrellat cadascú l’ha de trobar.

    No es sentir pell contra pell
    Es quan la meva anima
    Amb ànsia busca l’anima d’ell
    Quan l’un vora l’altre camina
    Camí que tan sols l’ il·lusió il·lumina.

    Estimar de debò, mai ha estat,
    La foguera d’un alguit moment
    Gaudint d’un goig apassionat
    Es la rialla ,una mica insolent
    Fins l’estimat arriba, de brillant argent.

    Y junts amb igual flaire
    guirnalda de flors trenant
    pel damunt de tots s’enlaira
    de les enveges al aire en fugen,
    de la maldat s’he n’escapen.

    No es l’abraçada plena de passions
    Es el saber que un mateix sentiment
    Del un per l’altre, l’hi omple els sons
    Rebrega cor i ànima juntament,
    L’imatge enyorada sempre al pensament.

    No es tan sols d’un cos el desig,
    Es trobar d’una mirada l’ aliança

    Ni que mig mon estigui entremig,
    Compartint la mateixa esperança,
    Tems i aguant els hi dona temprança.

    Així estimat amic, si de l’estimació,
    N’esbrines quina es la veritat,
    Fes-me’n saber la deducció,
    Fora joia rebre de tu la novetat.

    I aquest m’agrada molt, es curt, pero molt maco.

    Ja no en queden llagrimes
    que rellisquin per les meves
    galtes en un món ple de
    dolor sexe i guerres entre
    altres coses que t’acaben
    fen un forat tan gran que es
    imposiple de curar.

    Apa adeu ^^

  7. Alexandra

    Hola, Meritxell.
    som l’Alexandra, l’Erik, i en Sergio M.
    No sabem on trobar la lletra d’ una cançó amb
    dialecte Balear…
    Bueno esperem acabar aviat!
    Adéu!

  8. Alexandra

    Meritxell, hem trobat
    una cançó amb el dialecte
    balear!!!
    gràcies.
    muaaaaaaaaaaack!

  9. Alexandra

    Meritxell, torno a ser la
    pesada de l’Alexandra esque
    l’Alfredo i jo estem acaban de
    revisar el treball per si falta alguna
    cosa,perque tenim que repartir el
    treball per estudiar-ho una mica entre
    els quatre, i com cap noi del meu
    grup es capaç de demanar-te si et podries
    pasar a mirar-ho un moment i dir-nos
    si esta bé o si em d’arreglar alguna cosa..
    abans de que comencem a estudiar..
    gràcies.

  10. Alexandra

    Meritxell ja he
    tornat a casa de
    la meva mare i passat
    les fotos..si vols que
    te l’has passi digam
    alguna cosa, d’acord?
    MuaaaaaC!

  11. Alexandra

    Meritxell ja he
    tornat a casa de
    la meva mare i he passat
    les fotos de l’excursió..si vols que
    te les passi digam
    alguna cosa, d’acord?
    MuaaaaaC!
    (he vist les faltes.. i no el se borrar!)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *