13 thoughts on “Podeu deixar els vostres comentaris?”
Tamarai Rosana
Hola! Som la Tamara i la Rosana de 3 A.
No sabem si això es publicara..
Nosaltres ho intentem per un POSITIU =D.
Bé, anem ha tafanejar per aquesta pàgina web.
Adéu!
Tamara;Rosana
Carles
Hola! Aquest bloc em sembla molt entretingut i pots veure moltes curiositats.M’agrada molt
com està estructurat i crec que hi podries posar alguns videos divertits en català.
Ja m’aniré passant per aquí.
Atentament::Carlos López
g.G.
Hola!
Som les g.G. (Ainoa, Yaiza i Rocío).
Molt original la foto.
Ah! I posa’ns molt bona nota en el treball dels anuncis 😉 jeje
Un altre dia ens passem.
Adéu!
g.G.
Ups!
Em pogut comentar, registra-n’se al blogger.
A sigut fàcil.
Fins aviat!!
laia montiel
hola meritxell
com estas?
donç espero que estiguis be
dunia
hola maritxell!
Sóc dunia, es la primera vegaga que entro
Jesús Muñoz
Hola Merixell m’agradaria deixa un haiku que e trobat en català e buscat però no e trobat res més espero que us agradi :
Al aire, nu
amb llum de lluna
i una mica de tu.
El meu mar ple
de goig, de fantasia,
de tu també.
Al llit, tots dos
fent dels somnis, raons
al fons del cos.
Tot aquest vel
cosit amb els records,
és el meu cel.
Sandra Martínez
Ei!
Hola =)
M’agradaria deixar uns haikus, i un poema molt maco que he trobat avui i que m’ha agradat molt.
Haiku~
per una estona, oblida’t del mòbil,
desconnecta’l del tot,
i frueix de la pel·lícula.
La seva veu desvia el silenci,
la seva mirada
atreu la llum.
Granota verda
ets sobre l’estany..
Estàs acabada de pintar?
Poemes~
Amic¿ Perquè em preguntes
De l’estimació la veritat
D’aquest secret tan amagat
¡El pobre pardalet, mai no esbrinat!
El pas del tems, i cent dolors
M’han ensenyat que estimar
Mai no es dels colors
Que alguns ens volen ensenyar
L’entrellat cadascú l’ha de trobar.
No es sentir pell contra pell
Es quan la meva anima
Amb ànsia busca l’anima d’ell
Quan l’un vora l’altre camina
Camí que tan sols l’ il·lusió il·lumina.
Estimar de debò, mai ha estat,
La foguera d’un alguit moment
Gaudint d’un goig apassionat
Es la rialla ,una mica insolent
Fins l’estimat arriba, de brillant argent.
Y junts amb igual flaire
guirnalda de flors trenant
pel damunt de tots s’enlaira
de les enveges al aire en fugen,
de la maldat s’he n’escapen.
No es l’abraçada plena de passions
Es el saber que un mateix sentiment
Del un per l’altre, l’hi omple els sons
Rebrega cor i ànima juntament,
L’imatge enyorada sempre al pensament.
No es tan sols d’un cos el desig,
Es trobar d’una mirada l’ aliança
Ni que mig mon estigui entremig,
Compartint la mateixa esperança,
Tems i aguant els hi dona temprança.
Així estimat amic, si de l’estimació,
N’esbrines quina es la veritat,
Fes-me’n saber la deducció,
Fora joia rebre de tu la novetat.
I aquest m’agrada molt, es curt, pero molt maco.
Ja no en queden llagrimes
que rellisquin per les meves
galtes en un món ple de
dolor sexe i guerres entre
altres coses que t’acaben
fen un forat tan gran que es
imposiple de curar.
Apa adeu ^^
Alexandra
Hola, Meritxell.
som l’Alexandra, l’Erik, i en Sergio M.
No sabem on trobar la lletra d’ una cançó amb
dialecte Balear…
Bueno esperem acabar aviat!
Adéu!
Alexandra
Meritxell, hem trobat
una cançó amb el dialecte
balear!!!
gràcies.
muaaaaaaaaaaack!
Alexandra
Meritxell, torno a ser la
pesada de l’Alexandra esque
l’Alfredo i jo estem acaban de
revisar el treball per si falta alguna
cosa,perque tenim que repartir el
treball per estudiar-ho una mica entre
els quatre, i com cap noi del meu
grup es capaç de demanar-te si et podries
pasar a mirar-ho un moment i dir-nos
si esta bé o si em d’arreglar alguna cosa..
abans de que comencem a estudiar..
gràcies.
Alexandra
Meritxell ja he
tornat a casa de
la meva mare i passat
les fotos..si vols que
te l’has passi digam
alguna cosa, d’acord?
MuaaaaaC!
Alexandra
Meritxell ja he
tornat a casa de
la meva mare i he passat
les fotos de l’excursió..si vols que
te les passi digam
alguna cosa, d’acord?
MuaaaaaC!
(he vist les faltes.. i no el se borrar!)
Hola! Som la Tamara i la Rosana de 3 A.
No sabem si això es publicara..
Nosaltres ho intentem per un POSITIU =D.
Bé, anem ha tafanejar per aquesta pàgina web.
Adéu!
Tamara;Rosana
Hola! Aquest bloc em sembla molt entretingut i pots veure moltes curiositats.M’agrada molt
com està estructurat i crec que hi podries posar alguns videos divertits en català.
Ja m’aniré passant per aquí.
Atentament::Carlos López
Hola!
Som les g.G. (Ainoa, Yaiza i Rocío).
Molt original la foto.
Ah! I posa’ns molt bona nota en el treball dels anuncis 😉 jeje
Un altre dia ens passem.
Adéu!
Ups!
Em pogut comentar, registra-n’se al blogger.
A sigut fàcil.
Fins aviat!!
hola meritxell
com estas?
donç espero que estiguis be
hola maritxell!
Sóc dunia, es la primera vegaga que entro
Hola Merixell m’agradaria deixa un haiku que e trobat en català e buscat però no e trobat res més espero que us agradi :
Al aire, nu
amb llum de lluna
i una mica de tu.
El meu mar ple
de goig, de fantasia,
de tu també.
Al llit, tots dos
fent dels somnis, raons
al fons del cos.
Tot aquest vel
cosit amb els records,
és el meu cel.
Ei!
Hola =)
M’agradaria deixar uns haikus, i un poema molt maco que he trobat avui i que m’ha agradat molt.
Haiku~
per una estona, oblida’t del mòbil,
desconnecta’l del tot,
i frueix de la pel·lícula.
La seva veu desvia el silenci,
la seva mirada
atreu la llum.
Granota verda
ets sobre l’estany..
Estàs acabada de pintar?
Poemes~
Amic¿ Perquè em preguntes
De l’estimació la veritat
D’aquest secret tan amagat
¡El pobre pardalet, mai no esbrinat!
El pas del tems, i cent dolors
M’han ensenyat que estimar
Mai no es dels colors
Que alguns ens volen ensenyar
L’entrellat cadascú l’ha de trobar.
No es sentir pell contra pell
Es quan la meva anima
Amb ànsia busca l’anima d’ell
Quan l’un vora l’altre camina
Camí que tan sols l’ il·lusió il·lumina.
Estimar de debò, mai ha estat,
La foguera d’un alguit moment
Gaudint d’un goig apassionat
Es la rialla ,una mica insolent
Fins l’estimat arriba, de brillant argent.
Y junts amb igual flaire
guirnalda de flors trenant
pel damunt de tots s’enlaira
de les enveges al aire en fugen,
de la maldat s’he n’escapen.
No es l’abraçada plena de passions
Es el saber que un mateix sentiment
Del un per l’altre, l’hi omple els sons
Rebrega cor i ànima juntament,
L’imatge enyorada sempre al pensament.
No es tan sols d’un cos el desig,
Es trobar d’una mirada l’ aliança
Ni que mig mon estigui entremig,
Compartint la mateixa esperança,
Tems i aguant els hi dona temprança.
Així estimat amic, si de l’estimació,
N’esbrines quina es la veritat,
Fes-me’n saber la deducció,
Fora joia rebre de tu la novetat.
I aquest m’agrada molt, es curt, pero molt maco.
Ja no en queden llagrimes
que rellisquin per les meves
galtes en un món ple de
dolor sexe i guerres entre
altres coses que t’acaben
fen un forat tan gran que es
imposiple de curar.
Apa adeu ^^
Hola, Meritxell.
som l’Alexandra, l’Erik, i en Sergio M.
No sabem on trobar la lletra d’ una cançó amb
dialecte Balear…
Bueno esperem acabar aviat!
Adéu!
Meritxell, hem trobat
una cançó amb el dialecte
balear!!!
gràcies.
muaaaaaaaaaaack!
Meritxell, torno a ser la
pesada de l’Alexandra esque
l’Alfredo i jo estem acaban de
revisar el treball per si falta alguna
cosa,perque tenim que repartir el
treball per estudiar-ho una mica entre
els quatre, i com cap noi del meu
grup es capaç de demanar-te si et podries
pasar a mirar-ho un moment i dir-nos
si esta bé o si em d’arreglar alguna cosa..
abans de que comencem a estudiar..
gràcies.
Meritxell ja he
tornat a casa de
la meva mare i passat
les fotos..si vols que
te l’has passi digam
alguna cosa, d’acord?
MuaaaaaC!
Meritxell ja he
tornat a casa de
la meva mare i he passat
les fotos de l’excursió..si vols que
te les passi digam
alguna cosa, d’acord?
MuaaaaaC!
(he vist les faltes.. i no el se borrar!)