JORNADES DE SALUT I FI DE CURS 08-09

La darrera setmana de curs els alumnes i les famílies del Ceip La Sínia van participar a les activitats de les I Jornades de Salut del Barri del Remei organitzades pel CAP del Remei i el CEIP La Sínia dins el marc del Pla de Desenvolupament Comunitari dels Habitatges Montseny. La tipologia de les activitats va ser diversa, però el denominador comú de totes elles era treballar i potenciar els estils de vida saludables entre els alumnes, les famílies i la comunitat. Va haver-hi tallers de cuina del món que van tenir lloc al Casal Sant Jordi, on mares de l’escola participaven com a talleristes. Els dies 22 i 23 de juny tots els infants de l’escola participaven a la gimcana organitzada per diferents punts del barri i als diversos tallers de ball: Dansa del Ventre, Bollywood, Sardanes i Country.

BubbleShare: Share photosEasy Photo Sharing