ELS NIUS

L’Airan ( un infant de la classe) ens va portar un niu i així va començar tot.

1- Mirem i observem què és? Es genera una conversa.

2- Es fan preguntes.

3- Fem un mural per concretar quines preguntes volem resoldre i per anar documentant tot allò que anem aprenent i/o descobrint.

4- Ens familiaritzem amb la competència informacional. On podem buscar i/o trobar INFORMACIÓ!

5-Tenim clar el nostre objectiu; volem fer nius.

6- Observem amb detall els nius que tenim a la classe.

7- La Montse, una mestra, ens porta un niu de Merla que van fer a casa seva. Ens explica una història que ens ajuda a resoldre les nostres preguntes.

8- Agafem llibres de coneixements de la biblioteca.

9- Infants de la classe porten llibres i contes relacionats amb el projecte.

10- Anem aprenent i resolent allò que no sabem.

10- A la classe hi ha una zona amb tot el material i documentació que els infants tenen a disposició sempre per mirar i consultar.

11- Hi ha una proposta per jugar amb diferents pinces que simulen ser bécs de diferents ocells.

12- Sortida a l’aviari del zoo

(Trobareu més fotos en la publicació de la sortida al zoo)

13- Sortida al riu a buscar materials per fer el niu.

14- Elaborem diferents grups de treball per fer els nius

15- Visualitzem videos que ens aporten INFORMACIÓ!

16- Pintem amb pintura un ocell a partir d’una taca i l’anem evolucionant amb diferents tècniques.

17- Cada grup fa el seu niu

18- Dibuix  en blanc i negre d’un ocell i les seves parts.

19- Es fa una exposició per presentar el producte final del projecte a les famílies

Un comentari a “ELS NIUS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *