EL REGAL DE LES FAMÍLIES ALS VERMELLS I LILES

Ahir els de P3 vam fer la reunió de famílies, moment en que les mestres hi dipositem moltes emocions i esforç per tal de poder arribar als pares i mares (i alguna àvia), poder apropar-los el dia a dia a la classe, el perquè de les accions que fem i un tema estrella que identifica els fonaments de l’escola.
Agraïm, sincerament, l’escolta i la paciència de tots.
Aquest matí quan han arribar els liles i vermells han trobat un arbre preciós, fet amb les mans dels pares, mares i dels seus fills, i amb els noms de tots els membres de la família. El volem cuidar i que duri tot el curs.
També us compartim una dinàmica que vam fer amb cada grup classe, on cada un dels pares i mares que van venir van aportar com havien viscut ells l’adaptació dels seus fills. Com més gran és la paraula vol dir que més vegades va sortir.
Us volem donar les gràcies per la tranquil.litat en que ho esteu vivint.

2 comentaris a “EL REGAL DE LES FAMÍLIES ALS VERMELLS I LILES

1. Ja havia passat per l’experiència de la benvinguda a les famílies de P3 però tot i així la vaig tornar a gaudir molt, sempre es descobreixen coses noves i transmeten unes enormes ganes de voler-ho fer cada dia millor.
    Felicitats pel regal que junts vam construir! molt bonic!

2. Trobo que és un idea molt bona i bonica.
    D’alguna manera, amb aquesta activitat fa que els petits ens tinguin amb ells a l’aula.
    Agraïments a l’equip docent.