Curs de Resolució de Conflictes

Estic fent un curs de Resolució de conflictes i el profe ens ha enviat 30 exercicis per treballar la dinàmica de grups. Penso que són molt interessants. Si  els voleu demaneu-m’ho. De moment us en penjo la presentació dels exercicis. N’hi ha 30. Petons. Jesika

12 thoughts on “Curs de Resolució de Conflictes

1. M.Àngels Romero

Hola, Jesika estic fent una passejada pel teu bloc. Està molt bé aquesta iniciativa. A més veig que està molt al dia.
    Sembla interessant aquest material del curs que estàs fent. Si creus que pot ser útil t’agrairia que em passessis alguna proposta.
    Gràcies i felicitats per la teva iniciativa.
    Ara seràs un altre centre de recursos…
    Petons
    M.Àngels

2. Anna Galceran

Benvolguda Jesika,
    Enhorabona pel teu bloc, és fantàstic. S’hi veu la feina de fa i l’amor que hi poses. M’agradaria rebre els joc de dinàmica de grup sobre els conflictes crec que a tutoria és poden treballar molt i poden ajudar a millorar les relacions i a fer gestionar les emocions.
    Una abraçada i molt bones festes.

Anna

3. pilar

Hola Jesika,

Acabo de descobrir el teu bloc i penso que és genial. Enhorabona !

Jo també estic interessada en rebre els jocs de dinàmica.

Crec que et seguiré visitant sovint.

Gràcies per la teva feina.

Una abraçada.

Pilar

4. montse

Hola jesika, estic recopilant material per un taller d´habilitats socials i resolució de conflictes. He topat amb la teva web i m´ha agradat, molt curiosa. Si em pots passar els jocs del curs em faries un favor. Gràcies per avançat.

5. guim

Hola Jesika, he vist el teu bloc i em sembla molt interesant, la veritat és que al meu cole constantment hem de resoldre conflictes, a veure doncs si és possible que m’enviessis els exercicis per treballar amb el meu grup!

6. nadia

Hola, estic molt interessada en rebre aquests exercicis que dius que us han facilitat al curs, penso que sempre va bé rebre aquest tipus d’informació per poder treballar amb els alumnes, moltes gràcies!!!

7. àngels

Hola Jesika
    He trobat el teu bloc navengant per la xarxa a la recerca de materials sobre resolució de conflictes. M’aniria molt bé poder disposar de la resta d’activitats.
    Moltes gràcies!
    àngels

8. Alba

Hola Jesika,
    Estava buscant històries en la que els alumnes, de 6è que tinc aquest any, s’hi veiguéssin reflectits i poguéssin opinar sobre diferents conflictes i mira per on, he trobat el teu bloc. Si no et sap greu, m’aniria molt bé veure aquests exercicis que comentes per treballar la dinàmica de grup en la resolució de conflictes.
    Moltes gràcies,
    Alba

9. joana

Hola Jessica,

degut a una sèrie de conflictes amb un grup de l’escola, estic recollint informació per tal d’aportar idees per superar-los. Podries penjar la resta d’exercicis? Per cert, jo sóc de música. Si t’interessa alguna fitxa d’alguna cançó, demana:)

10. anna

Hola Jesika!
    A mi també m’interessaria tenir aquests exercicis per poder treballar a tutoria.

Moltes gràcies!
    Anna.

11. M.DOLORS

Hola Jesika, a a mi també m’interessaria tenir aquests exercicis doncs faig una optativa de resolució de conflictes.
    Merci,
    Dolors