Programa de Conversa

Ja portem uns dilluns fent un programa de conversa molt divers. La Paula i el Biel F ens van fer un debat sobre quin animal de companyia era millor, els gats o els gossos. L’Itziar i l’Ethan ens van proposar un tallatge diferent pel xandall de l’escola. La Laia i el Marcel ens van explicarquan són necessàris els mòbils i per a què. Amb el Jan i el Biel R ens van fer adonar que podem jugar a jocs molt entretinguts que no sigui la play.

Avui el Sergi i la Itziar han decidit fer una entrevista a la nostra administrativa, la Francina!!

CONVERSA DELS ALUMNES DE CINQUÈ.

Aquest any hem iniciat la secció de conversa a la ràdio. On els alumnes de cinquè dialogaran per parelles sobre diversos temes d’actualitat.

Aquesta setmana els nostres locutors han estat la Marlen i el Pau. Que han conversat sobre alimentació.