La vida quotidiana
Més enllà del satisfer unes necessitats bàsiques als infants, les activitats de la
vida quotidiana com el descans, la higiene, l’alimentació, el joc i les relacions tenen un gran valor educatiu i és per això que des de l’escola acompanyem aquests processos respectant els interessos i els ritmes de cada infant.
L’autonomia
L’autonomia és un procés maduratiu i aporta la major satisfacció que pot tenir un ésser humà: fer les coses per un mateix. A l’escola els infants poden desenvolupar la confiança en ells mateixos, en les seves percepcions, els seus interessos i les seves conclusions.
El moviment lliure
Oferim als infants un espai ampli i segur perquè puguin estar a terra, explorant i movent-se segons tinguin necessitat. D’aquesta manera sorgeix l’interès intrínsec de l’infant per anar
assolint diferents estadis motrius.
Un acompanyament respectuós
Apostar pel bon tracte implica confiar en l’actuació lliure dels infants i atendre’ls a tots i cadascun d’ells. És imprescindible que hi hagi relació de proximitat i diàleg amb els adults.
Les Famílies
Són per a nosaltres un dels puntals de la tasca que compartim: l’educació dels nens i nenes. Treballem perquè aquesta relació sigui fluida i hi hagi una confiança mútua entre la família i l’escola.