Cada dijous al matí fem una de les sessions setmanals de psicomotricitat. Aquest dijous tocava fer girs i tombarelles (quan ens surtin més bé ja us les ensenyarem).
Quan vam acabar vam jugar lliurement amb el material del gimnàs. Ens encanta construir castells, fer ponts i equilibris!
![]() |
| sessió de psicomotricitat |
