Dijous al gimnàs!

Cada dijous al matí fem una de les sessions setmanals de psicomotricitat. Aquest dijous tocava fer girs i tombarelles (quan ens surtin més bé ja us les ensenyarem).
Quan vam acabar vam jugar lliurement amb el material del gimnàs. Ens encanta construir castells, fer ponts i equilibris!

sessió de psicomotricitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *