Aniversari de la Noa!

La setmana passada vam celebrar l’aniversari de la Noa. Ella farà 6 anys al juliol, però com que no serem a l’escola ho vam avançar.
Gràcies per l’esmorzar i… per molts anys guapíssima!!!

Noa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *