Club de Lectura: Hi ha un nen al lavabo de les nenes

una nen lavabo

En la darrera sessió, a primers de gener del club de lectura vam parlar d’aquest llibre escrit per  Louis Sachar i editat l’any 2003 per la Editorial Cruïlla. El llibre narra el dia dia d’en Bradley  a l’escola on es mostra agressiu, li agrada fer por i a la classe no es comporta. Arribaran uns personatges en diferents moments que l’ajudaran a millorar i a canviar la seva vida.

Una història que els hi ha agradat força en els participants, han rigut, han plorat, s’han identificat amb alguns personatges i els hi ha fet pensar sobre la diferència de fer-te reflexionar sobre possibles conflictes o problemes, per tal de que un mateix trobi la resposta, solució o veritat, a què un adult en general et doni solucions o t’indiqui el camí què has de seguir. En una puntuació  de 1 a 10  li donava una mitja de 9.

A continuació us deixem els comentaris que han recollit en la seva llibreta del club de lectura alguns participants.

Ingrid

M’ha encantat el llibre. No hi ha gaires dibuixos però el que més m’ha agradat és quan en Bradley i en Jeff van a la festa de la Collen. La part que menos m’ha agradat és quan la Carla li diu al Bradley que marxa de l’escola. En general el final és una mica trist. Perquè trobo que en Bradley va tractar malament a la Carla.

Els meus personatges preferits són: la Collen, la Lori, la Melinda i la Carla.

Idoia:

M’ha agradat molt el llibre però, la part del final m’ ha fet una mica de pena. La nota que li poso es un 9,7. El meu personatge preferit és la Carla Davis.El dibuix que més m’ha  agradat, el que surt la  Carla  reunida amb els pares.

Carla

M’ha agradat molt ,el llibre és molt divertit ,encara que hi ha parts que fan una mica de pena ,com la part que en Jeff i en Bradley s’enfaden o quan la Carla marxa de l’escola .

Aquest llibre ha fet que miri les coses per a una altre banda i desprès de rumiar-ho molt penso com la Carla ,que les coses no passen sense voler, què per alguna raó ho fem volen i no ens donem compte.

Ami

Aquest llibre m’ha agradat molt més que el llibre del Rovelló .
Encara que m’ha hagi agradat l’he trobat una mica trist quant el Bradley deia que odiava a la Carla Davis .
La part que més m’ha agradat ha estat quan comença a fer els deures i a
comportar-se bé . La meva puntuació és  un 10 .

Sofia

M’ ha agradat molt aquest llibre.NOTA: 10

El dibuix que m’ha agradat més: pagina 19.

el que m’ha agrada d’aquest llibre és que es adequat per nosaltres i va de tot en general: amistat , amor …ect

De Hi ha un nen….Club de Lectura 6è.