JOCS FLORALS’08

Heus aquí la Laura Paredes i Adrià Julià de 6è amb el tutor Juan Diego, el dia que feien l’entrega de premis dels Jocs Florals del Districte Sants-Montjuïc, dilluns,19 de maig a la sala de Plens del Districte.

La Laura va ser 1r. premi de narrativa del Cicle Superior de Primària. Va rebre un llibre i l’oportunitat de concursar amb la seva narració en els Jocs Florals de Barcelona.

Totes i tots els guanyadors del diferents districtes participants de Barcelona, es van trobar en el Saló de Cent de l’Ajuntament, el dia 11 de juny al matí. L’Alcalde presidia l’acte d’entrega i va donar la benvinguda a tots els participants, així com la Regidora d’Educació.
El jurat que va haver de decidir les guanyadores o guanyadors, estava format per diferents persones de l’àmbit d’educació.

El Saló era ple de nenes i nens, acompanyats en llurs familiars i /o representat de l’escola.
Els noms dels guanyadors s’anava descobrim i les seves obres eren llegides per la presentadora de l’acte. Com ara a la foto que veiem a la Laura escoltant com es llegia la seva narració “Tres dies i tres nits en un pot de melmelada” que va ser la guanyadora del seu Cicle d’entre tots els treballs finalistes presentats.

FELICITATS Laura! Arribar fins aquí i rebre premi és una molt bona recompensa per tu i la teva família i per la nostra escola també.

la Laura ha arribat fins el final, això ha de donar ànims a totes i tots els companys per cercar en l’escriptura un mitjà d’expressió creatiu, innovador, imaginatiu, realista….que troba la seva culminació quan es comparteix amb altres persones.