Hola a tots i totes!
Hem començat ja un nou curs, ara ja esteu a P4! Fareu noves activitats i viureu noves aventures, segur que us ho passareu molt bé!
Aprofito per avisar-vos que les fotos i vídeos d’aquest bloc s’esborraran, és per això que si voleu conservar-les us recomanem que us les descarregueu al vostre ordinador.
Espero que tingueu un bon curs! Un petonarro dels més grans!
Laia
Hola Laia,
Moltes gràcies per la teva Benvinguda!!! Ja fa uns dies que ha començat el curs i tot just ens adaptem a la fruita, el xandall i mil cosetes mes!!! Poc a poc ho anirem controlant tot, tu tingues paciència!!
Alex comença a parlar ( una miqueta ) del que feu a classe, ens explica coses de la Iaia Enriqueta però el personatges que, de moment, li ha causat mes impressió ha set el Sr. Cercle!!
Una abraçada molt forta per tota la classe!!
Hola Montse,
que bé que l’Àlex ja comenci a explicar-te cosetes del que fem a la classe, ja veuràs que amb l’ajuda del bloc us n’explicarà moltes més.
Aquest bloc, però, és el del curs passat. Ja pots visitar el d’aquest curs i podràs veure les fotos que els he fet: http://blocs.xtec.cat/blocdep3a/
Els hi transmetré l’abraçada!