Arxiu de la categoria: ACTIVITATS DE CLASSE

ENS AGRADA LLEGIR!!!

Les nenes i nens de 2n A  alguns matins a l´estona del pati, dediquem 30 minuts a la lectura. Alguns dies fem lectura individual i altres en parelles. Ens agrada molt gaudir d´aquestes estonetes de lectura amb els companys/es. Llegir … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SORTIDA A LA RIERA D´EN GAIÀ

Aquest divendres passat hem fet una sortida matinal, tota la Comunitat de Mitjans a la Riera de Gaià. Hem esmorzat sota l´olivera,hem escalat, hem jugat i sobretot hem compartit una bona estona amb els nostres companys/es. Ens ho hem passat … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

LA TARDOR

Ja fa dies que ha arribat la Tardor, però potser ara la tenim més aprop… A classe hem après cançóns ,poemes, rodolins etc…    

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

BENVINGUTS /ES A SEGON!!!

Hola nens i nenes,benvinguts a segon! Tenim tot un curs ple d´emocions ,aventures on passarem bons moments.També aprendrem jugant,descobrint i explorant tot allò que ens interessi. Agafem molta il·lusió i alegria per caminar junts aquest nou curs. Us desitgem un … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SOM DE LES SALESIANES

Hola nens i nenes de segon! Fa uns dies vam celebrar la festa d´inici de curs.Va ser molt emocionant perquè feia molt de temps que no estàvem junts tota l´escola i això ens va alegrar molt! El Toni, el president … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | 1 comentari