Arxiu de la categoria: ACTIVITATS DE CLASSE

ENTRENA´T PER LLEGIR!!

Bon dia a tothom!! Avui us proposem un joc online per millorar la velocitat i l´agilitat lectora. Desitjo que us agradi molt i ja direu si us serveix i us anima!!  

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

PRACTIQUEM INNOVAMAT

Bon dia, nens i nenes! Aquestes són algunes Applets que podeu fer a casa per practicar.

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

CARNAVAL

Bon dia, nens i nenes!! Que bé ens ho vam passar el divendres, celebrant el Carnaval. Tots i totes estàveu guapíssims i guapíssimes! Ús deixo algunes de les fotografies enllaçades en aquesta imatge.  

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Sortida al Teatre Alegria i al parc Sant Jordi

Hola nens i nenes!! Aquests dies hem fet moltes sortides per Terrassa, ens ho hem passat SuperBé!! Aquí ús deixo algunes fotografies que hem fet!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

FAMÍLIES

Bon dia a tots i totes!! Aquest és el vídeo que vam veure el dimarts a la reunió de famílies. Ús animo a mirar-lo si no vau poder assistir!! Gràcies a totes les famílies pel vostre esforç  i participació!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Projecte: Obrim nou front L’ESPAI

Bon dia, nens i nenes!! Fa unes setmanes que hem començat amb el nou projecte de l’espai. Com sé que ús va encantar el vídeo que vam veure fa uns dies, ús el deixo aquí. Gaudiu-lo moltíssim!!  

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

RESTA PER DESCOMPOSICIÓ

Bon dia, nens i nenes!! Avui veurem uns vídeos per recordar com es resta per descomposició. Ho estem treballant i aquests vídeos ens ho exliquen molt bé. Us agradarà molt !!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Celebrem Dom Bosco

Bon dia, nens i nenes, aquesta setmana hem celebrat Dom Bosco. Hem fet moltes activitats, dilluns vam jugar amb els jocs de taula i a la tarda vam fer una xocolatada boníssima. El dimecres vam fer una sortida al Parc de … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

UNITATS I DESENES!!

Bon dia, nens i nenes!! Avui tenim un vídeo extraordinari sobre les unitats i les desenes. Explica molt bé el que són. Mirate´l i disfruta´l molt!!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

TARDA DE JOGUINES

Bon dia nens i nenes!! Divendres passat vam passar molt bona estona jugant amb les joguines que ens han deixat els Reis, el Para Noël o el Tió. Els nens i nenes van jugar molt amb els cromos de Pokémon … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari