juny 2026 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « juny 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 -
Articles recents
Comentaris recents
- Anònim en Hola, món!
Arxiu de la categoria: ACTIVITATS DE CLASSE
ENTRENA´T PER LLEGIR!!
Bon dia a tothom!! Avui us proposem un joc online per millorar la velocitat i l´agilitat lectora. Desitjo que us agradi molt i ja direu si us serveix i us anima!!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
PRACTIQUEM INNOVAMAT
Bon dia, nens i nenes! Aquestes són algunes Applets que podeu fer a casa per practicar.
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
CARNAVAL
Bon dia, nens i nenes!! Que bé ens ho vam passar el divendres, celebrant el Carnaval. Tots i totes estàveu guapíssims i guapíssimes! Ús deixo algunes de les fotografies enllaçades en aquesta imatge.
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
Sortida al Teatre Alegria i al parc Sant Jordi
Hola nens i nenes!! Aquests dies hem fet moltes sortides per Terrassa, ens ho hem passat SuperBé!! Aquí ús deixo algunes fotografies que hem fet!!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
FAMÍLIES
Bon dia a tots i totes!! Aquest és el vídeo que vam veure el dimarts a la reunió de famílies. Ús animo a mirar-lo si no vau poder assistir!! Gràcies a totes les famílies pel vostre esforç i participació!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
Projecte: Obrim nou front L’ESPAI
Bon dia, nens i nenes!! Fa unes setmanes que hem començat amb el nou projecte de l’espai. Com sé que ús va encantar el vídeo que vam veure fa uns dies, ús el deixo aquí. Gaudiu-lo moltíssim!!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
RESTA PER DESCOMPOSICIÓ
Bon dia, nens i nenes!! Avui veurem uns vídeos per recordar com es resta per descomposició. Ho estem treballant i aquests vídeos ens ho exliquen molt bé. Us agradarà molt !!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
Celebrem Dom Bosco
Bon dia, nens i nenes, aquesta setmana hem celebrat Dom Bosco. Hem fet moltes activitats, dilluns vam jugar amb els jocs de taula i a la tarda vam fer una xocolatada boníssima. El dimecres vam fer una sortida al Parc de … Continua llegint
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
UNITATS I DESENES!!
Bon dia, nens i nenes!! Avui tenim un vídeo extraordinari sobre les unitats i les desenes. Explica molt bé el que són. Mirate´l i disfruta´l molt!!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari
TARDA DE JOGUINES
Bon dia nens i nenes!! Divendres passat vam passar molt bona estona jugant amb les joguines que ens han deixat els Reis, el Para Noël o el Tió. Els nens i nenes van jugar molt amb els cromos de Pokémon … Continua llegint
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari