BENVINGUTS /ES A SEGON!!!

Hola nens i nenes,benvinguts a segon!
Tenim tot un curs ple d´emocions ,aventures on passarem bons moments.També aprendrem jugant,descobrint i explorant tot allò que ens interessi.

Agafem molta il·lusió i alegria per caminar junts aquest nou curs.
Us desitgem un bon curs!
Molts petonets!!!

Sílvia

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS DE CLASSE. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *