Arxiu mensual: setembre de 2021

BENVINGUTS /ES A SEGON!!!

Hola nens i nenes,benvinguts a segon! Tenim tot un curs ple d´emocions ,aventures on passarem bons moments.També aprendrem jugant,descobrint i explorant tot allò que ens interessi. Agafem molta il·lusió i alegria per caminar junts aquest nou curs. Us desitgem un … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

SOM DE LES SALESIANES

Hola nens i nenes de segon! Fa uns dies vam celebrar la festa d´inici de curs.Va ser molt emocionant perquè feia molt de temps que no estàvem junts tota l´escola i això ens va alegrar molt! El Toni, el president … Continua llegint

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE | 1 comentari