PROTAGONISTES P4B MARÇ

Amb la Barbara, la mama de l’Alex, vam pintar un coet de fusta per penjar a l’habitació. Després, vam fer un cartellet per penjar a la porta de l’habitació per dir quan estem dormint i quan és de dia.

Amb la tieta del Dennis, que ven sabates, vam fer una sabata per aprendre a lligar els cordons! Cada infant va muntar la seva i després vam intentar aprendre a lligar els cordons, tot i que és molt difícil!!

La mare de l’Oscar és mestra, i ens va ensenyar un munt de material que fa servir a la seva escola. És un material molt especial, ja que els nens i nenes de la seva escola encara han d’aprendre a parlar i el material que fan servir els ajuda a comunicar-se. Després vam fabricar una joguina molt divertida: una mosca per fer-la volar, feta amb fulls de diari!

Amb la mare de la Beatriz vam fer un moneder. Després ens va explicar l’ofici del seu pare: cambrer. La Beatriz va fer de cambrera, apuntant què volia prendre cada infant. Després els hi va servir a cada nen i nena, i amb el moneder i monedes de xocolata, vam pagar!

Moltes gràcies per tot, famílies!