El Dídac va ser el protagonista la setmana del 7 al 11 de febrer.
Són diversos els oficis que al Dídac li agradaria fer quan sigui gran; però el que més li crida l’atenció és el de BOMBER, perquè podrà apagar el foc del bosc i salvar els animals. Ell diu que per a arribar a ser un bon bomber cal estudiar molt, s’ha de ser valent, s’ha d’estar fort i menjar molt.
El dijous a la tarda, l’Angi (la seva mare), va venir a l’escola a explicar-nos el seu ofici. Ara és mestressa de casa, però fa un temps treballava en una casa de colònies a Cambrils on feia activitats relacionades amb el mar; per això l’Angi ens va portar una peixera plena d’animalets del mar (estrelles de mar, un cran ermità, petxines i cargols de mar).
Després ens va proposar un joc de trobar per la classe els diferents animals que havíem vist a dins la peixera; i com que a nosaltres ens agrada molt jugar….ens ho vam passar d’allò més bé buscant-los!
Finalment el Dídac i la seva mare ens van regalar una peixera buida per la classe, per a que l’anem omplint al llarg del curs amb dibuixos de peixos, cavallets de mar… i també amb coses que trobem per la platja (sorra, petxines…).
Per acabar la tarda, vam berenar galetes amb xocolata que estaven boníssimes!!