PROTAGONISTA DE LA SETMANA 9 P4B HIBA

La Hiba va ser la protagonista de la setmana del 14 al 18 de febrer.
Doctora, pintora i professora són els tres oficis que més li agraden a la Hiba, però quan sigui gran li agradaria ser docotra perquè podrà curar als nens, posar vacunes i posar tirites. A més a més diu que quan sigui doctora, necessitarà una bata blanca, guants, un gorro, una maleta i un estetoscopi.
El dijous a la tarda la seva mare, que és mestressa de casa, va venir a l’escola a explicar-nos en què consisteix el seu ofici i també ens va explicar l’ofici del seu marit, que es dedica a la construcció de cases; per això, ens va preparar una activitat en que havíem de construir la nostra pròpia casa!! Primer vam pintar la teulada, després les finestres, la porta…i finalment vam aixecar les parets i les vam enganxar.
Un cop vam acabar de fer la casa, ens van convidar a berenar uns dolços que a la Hiba li agraden molt!

PROTAGONISTA DE LA SETMANA 8 P4B DÍDAC

El Dídac va ser el protagonista la setmana del 7 al 11 de febrer.
Són diversos els oficis que al Dídac li agradaria fer quan sigui gran; però el que més li crida l’atenció és el de BOMBER, perquè podrà apagar el foc del bosc i salvar els animals. Ell diu que per a arribar a ser un bon bomber cal estudiar molt, s’ha de ser valent, s’ha d’estar fort i menjar molt.
El dijous a la tarda, l’Angi (la seva mare), va venir a l’escola a explicar-nos el seu ofici. Ara és mestressa de casa, però fa un temps treballava en una casa de colònies a Cambrils on feia activitats relacionades amb el mar; per això l’Angi ens va portar una peixera plena d’animalets del mar (estrelles de mar, un cran ermità, petxines i cargols de mar).
Després ens va proposar un joc de trobar per la classe els diferents animals que havíem vist a dins la peixera; i com que a nosaltres ens agrada molt jugar….ens ho vam passar d’allò més bé buscant-los!
Finalment el Dídac i la seva mare ens van regalar una peixera buida per la classe, per a que l’anem omplint al llarg del curs amb dibuixos de peixos, cavallets de mar… i també amb coses que trobem per la platja (sorra, petxines…).
Per acabar la tarda, vam berenar galetes amb xocolata que estaven boníssimes!!