CELEBREM EL CAP D’ANY A L’ESCOLA!!

El passat mes de desembre, els alumnes de P4 vam estar treballant el Nadal; concretament vam parlar de les dates més assenyalades en aquestes festes: el 25 de desembre NADAL, el 31 CAP D’ANY.
Mentre que la festa del NADAL la vam treballar mitjançant imatges relacionades amb l’àpat típic d’aquesta festa; el cap d’any el vam viure a les nostres aules.

La tarda del dimarts 21 de desembre, tots els alumnes de P4 i les respectives tutores, vam venir a l’escola mudats per a celebrar la nostra festa de CAP D’ANY!!
Un cop tots col·locats al voltant de la taula, que al matí havíem deixat parada amb unes estovalles nadalenques, plats, tovallons i copes de cava; vam fer el tast d’alguns torrons i neules.
Després vam fer sonar les 12 campanades; però en comptes de menjar 12 grans de raïm (com diu la nostra tradició), nosaltres vam menjar 12 “lacasitos”.

Un cop finalitzades les 12 campanades, la festa la vam continuar tot posant-nos les disfresses del cotillón i ballant al ritme de la música. Ens ho vam passar d’allò més bé!!