Mireu el video i feu un comentari.
Mostra tots els articles de jaribau
Vulneració dels Drets humans en la nostra societat.
LA GLOBALITZACIÓ
Activitat final
Normes del bloc
Cal tenir pressent els següents suggeriemnts de com treballar en el bloc:
1. Cal opinar de cada tema, emprant un vocabulari adient, i evitant les faltes d’ortografia.
2. Els comentaris han de ser breus, però aportant clarament la vostra idea, i expressar-la amb ordre.
3. Podeu incloure imatges o enllaços que resaltin la vostra intervenció.
4. Respecte totes les opinions, i podeu criticar la opinió dels altres sempre que guardem un degut respecte cap a la persona i les seves idees.
5. Si algú no compleix alguns dels anteriors requesits, el seu treball no es farà públic.
Amb aquestes consideracions, podreu participar i intervenir en el bloc.
Benvinguts
Aquest bloc és una eina de treball adreçat als alumnes de 4t ESO i Batxillerat.
Hi trobareu un seguit d’activitats per a treballar en grup, i on haureu d’aportar la vostra opinió, en cadascun dels temes a debatre.
A més, hi haurà un seguit de documentació que ús serà útil, per ampliar aquells aspectes de l’assigantura, i què no s’han pogut tractar a l’aula.
Vinga, us animo am participar!!!!!!!!
Hola!
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!