5è A – B PRIMERES “BATALLES” DE PREGUNTES I RESPOSTES AMB SANT JOSEP EL PI I LA CARPA – LLIGA DE LLIBRES.

Estimades  famílies de 5è,

El passat dijous 2 de maig vam anar a la Biblioteca de la Plaça Europa per fer un concurs de preguntes i respostes relacionades amb els llibres que els nostres alumnes han llegit a la LLIGA DE LLIBRES( 12 llibres )des de Octubre a Maig , tammateix vam fer el mateix 5è A el dijous 9 de maig amb l´escola La Carpa.

Els participants de les dues escoles Josep Janés i Sant Josep el Pi s´ho han passat molt bé . Finalment l´equip guanyador va ser Sant Josep El Pi perquè van encertar correctament 6 preguntes i nosaltres només vam encertar 5. L´escola La Carpa va guanyar “la batalla de preguntes i respostes per 3 punts de diferència.

Va ser una bona experiència i sobre tot és molt motivador i educatiu llegir tants llibres.

El diverndres 31/5 anirem tots els alumnes de 5è de les escoles participant en LA LLIGA DE LLIBRES en els jardins de CAN SUMARRO per celebrar una Festa de Cloenda on haurà espectacles.

Vet aquí algunes fotos d´aquell dia.

Manuela i Ana / Tutores de 5è.