Daily Archives: 9 març 2024

5è B – CELEBRA LA SETMANA DEL DIA DE LA DONA – HOMENATGE A LES MARES.

Estimades families,

Durant la setmana hem estat treballant com a projecte el DIA de LA DONA. Hem vist videos on ens hem informat de el perquè d´aquesta celebració a nivell mundial i els nostres alumnes han après que la conclusio es que ha de haver hi IGUALTAT ENTRE HOMES I DONES EN TOT.

Ells a l aula són nens i nenes i estudien el mateix, llavors perquè quan són grans han de haver hi diferències de sous, de feines a a realitzar si tots dos gèneres, homes i dones estan igual de preparats ?.

Hem volgut fer un HOMENATGE A LES MARES dels nostres ALUMNES donat que totes elles treballen molt a casa,algunes de elles també a fora i que millor que escollir a les mares per celebrar aquesta fetivitat del DIA DE LA DONA TREBALLADORA.

A part de fer el mural amb el nom de cada mare, també han traduït en diferents idiomes el nom de mare i treballadora.

Però no ha quedat aquí el seu treball, també han investigat la biografia de dones famoses de la història i en grups de treball cadascú ha fet un treball d´investigació esbrinant informació a internet sobre el seu personatge, ha confeccionat un mural i després el dia 8 al teatre de l´escola l´han presentat a alumnes de 5è A i a 6è.

Vet aquí algunes fotografies d´aquest projecte.