Taller d’electricitat

Els/les nostres alumnes/as experimenten una iniciació al món de l’electricitat  mitjançant el muntatge senzill i divertit d’un petit semàfor i un joc d’habilitat.

A través de les cinc sessions que dura aquest taller, l’alumnat de cicle superior és conscient de la importància de l’electricitat en el seu entorn proper.

Dins d’aquest aprenentatge significatiu  aprenem  a entendre  un circuit elèctric senzill i els seus elements, utilitzem  el regle en un procés de construcció, assolim hàbits de neteja i ordre en una tasca manipulat iva i solucionem possibles problemes de manera cooperativa.

Aquest ambient motivador en el qual s’intenta despertar la curiositat dels nens i nenes ens reafirma la idea que si gaudim del que fem assolirem els nostres aprenentatges de manera més eficaç i autònoma.

Jorge

One thought on “Taller d’electricitat

1. Mª. Carmen

És veritat, quan un es diverteix i l’ambient és motivador, es desperta la curiositat i a més, es gaudeix del que es fa i s’assoleixen millor els nous coneixements.
    Felicitats a tots i totes.

Mª. Carmen.