Luci care, luci belle – 6èB

Benvolguts,

Amb els alumnes de 6è estem treballant la música culta, en aquest context hem après algunes cançons que son una mica difícils d’interpretar.

Us fem arribar la nostra interpretació de “Luci care”, un peça composada pel mundialment conegut Wolfgang Amadeus Mozart, músic prolífic i virtuós nascut a Salzburg, Austria (segle XVIII).

Aquí podeu llegir el seu text en italià:
Luci care, luci belle, Cari lumi, amate stelle,
Date calma a questo core!
Se per voi sospiro e moro,
Idol mio, mio bel tesoro,
Forza e sol del Dio d’amore.
Esperem que us agradi molt!

Benvolguts,

Us fem arribar la nostra interpretació de “Cum decore”, un madrigal renaixentista composat pel compositor holandès Tielman Susato basat en una melodia popular de la seva època (segle XVI).

Aquí podeu llegir el seu text en llatí:
Cum decore, cum amore, cum splendore, cum ardore,
cum vigore, cum calore, voce cantate melodica.
Gaudia mirifica magnificate in musica.

Esperem que us agradi molt!

Concert JAZZ MANOUCHE

Benvolgudes famílies.

Demà tots estem convidats a assistir a un concert ben especial.

INVITACIÓ ALUMNAT I FAMILIARS
Pel proper concert del dimecres 12 de juny a la sala Barts

Benvulgudes families,

Ens complau convidar-vos a un concert molt especial que considerem imprescindible pel nostre alumnat de jazz manouche: la presentació de The Django Orchestra a la Sala Barts de Barcelona que tindrà lloc el dimecres 12 de juny a les 20:00 .

I per què és tan especial aquest concert?

• Per què tindran l’oportunitat de gaudir d’un concert únic en tot el món, amb músics d’altíssim nivell i en una de les millors sales de concerts de Catalunya.
  • Per què complementarà la seva formació musical, ja que és un concert homenatge a la gran figura del jazz manouche, el guitarrista Django Reinhardt.
  • Per què tindran la possibilitat de veure als seus professors actuar.
  • Per què veuran també als alumnes de The Django Orchestra Academy, alumnes que han començat com ells a estudiar jazz manouche i que ara tenen l’oportunitat d’actuar en un entorn professional.

Què has de fer per assistir al concert?

Comprar directament les entrades que necessitis, amb un preu simbòlic de 3€. Per fer-ho has d’anar a la pàgina web i introduir el codi de descompte Tandem2019. D’aquesta manera podeu anar directament a la sala i gaudir del concert!

COMPRAR ENTRADES

Fes click a la imatge per veure el video de promoció del concert.

José Ángel

Concerts a les Llars d’Infants!

Benvolgudes mares i pares del Josep Janés!

Com ja veieu cada any estrenem activitat nova, i és que el món va molt ràpid i l’escola s’ha d’adaptar a aquest moviment 😉

Aquest any hem anat amb els alumnes de 5è a dues Llars d’Infants del nostre barri de Sant Josep: Llar d’Infants Garabatos i Llar d’Infants Estrella. Allà l’alumnat del Josep Janés ha pogut tocar un parell de peces davant dels més petits i els ha pogut explicar els instruments que toquen.

Els petitons han gaudit i els grandets més encara 😉

Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic.
No us ho perdeu!!!!

José Ángel

NOU TÀNDEM DE MÚSICA – ;-)

Fem_Tandem-300x197Benvolgudes famílies,

des de l’aula de música del centre celebrem el començament de les classes de contrabaix, guitarra i violí per part dels mestres de l’EMMCA en el nostre centre. Els nens súper il·lusionats han començat a tocar les seves primeres notes a l’instrument escollit.
Feu clic aquí per veure un petit reportatge.

Us fem arribar també alguns enllaços d’interès:

Setmana Interdisciplinar – Cicle Superior

“Hàbits de vida saludables” aquest ha estat el lema de la setmana temàtica que hem fet a l’escola Josep Janés, curs 2016.

Aquí us presentem una de les activitats treballades a l’àrea de música: “Cançó: 5 al dia”, amb els nens de 5è i 6è; dintre del programa “5 al dia”.

Setmana Interdisciplinar – Cicle Mitjà

Aquí us presentem una de les activitats treballades a l’àrea de música: “Correu, salteu”, amb els nens de 3r i 4t; dintre del programa “5 al dia”.

Setmana Interdisciplinar – Cicle Inicial

Aquí us presentem una de les activitats treballades a l’àrea de música: “Les fruites van al mercat”, amb els nens de 1r i 2n; dintre del programa “5 al dia”.

José Ángel

Descoberta de l’entorn ;-)

Aquestes darreres classes abans de les vacances de Setmana Santa, en finalitzar la classe de música amb els més petits hem dedicat uns minutets a descobrir una manifestació artística, on la música és ben present, situada a milers de kilòmetres de la nostra ciutat:

LAS VEGAS, “Bellagio fountains”. Espero que gaudiu aquest vídeo també a casa.
BONA SETMANA SANTA!