Visitem la biblioteca!

Durant el primer trimestre, els nens i nenes de 1r A vam fer una visita a la biblioteca Tecla Sala on ens van explicar què eren els còmics i vam on vam poder conèixer aquest meravellós espai que tenim al costat de l’escola.

A continuació us deixem un recull d’imatges sobre aquell dia, esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Joana

Sortida Tecla Sala 2nA

Benvolgudes families,

El passat dia 19 de novembre, va ser el grup de segon A qui va anar a la Biblioteca Tecla Sala a realitzar l’activitat de Conèixer la Biblioteca.

Una passeig per la sala d’adults, presidida pel retrat de la senyora Tecla Sala, i un passeig per altres zones: el quiosc, la sala de coneixements d’infantil i, finalment, la zona de la imaginació.

L’Eulàlia ens havia fet una tria de llibres , ens va explicar  contes i després vam tenir temps de remenar de manera lliure i autònoma.

Hem passat un matí lector escoltant i mirant contes entranyables i sorprenents i hem descobert els llibres POP UP.

Genial!!!! Moltes gràcies, Eulàlia!!

Si cliqueu AQUÍ, veureu més fotografies de l’activitat.https://photos.app.goo.gl/cR5hKKMXf7n6pmon7

Ricardo

Grups interactius a 1r

Hola famílies!

Avui, com cada dimarts al matí, la classe dels Xiprers hem dedicat les primeres hores de la jornada a engrescar-nos i a aprendre amb les propostes de grups interactius d’aquesta setmana. Us en volíem oferir un petit tastet per tal que veieu com els treballem!

Podeu veure unes quantes fotografies fent clic aquí o clicant a la imatge.

Un dels grups jugant a la nostra versió del Jenga.

Les propostes d’avui eren les següents:

• Jugar al “Jenga” tirant uns daus per saber quina peça s’havia de retirar.
  • Fer un puzle fixant-nos en el so inicial de cada paraula.
  • Construir formes diferents amb els policubs i comptar quantes peces hem fet servir en cada cas.
  • Relacionar diferents dibuixos amb la paraula escrita.

La veritat és que ens ho passem genial i ens encanta treballar en grup!

Joana

Petites construccions

Dins de l’àrea de medi natural, hem estat treballant, durant aquest tercer trimestre, les màquines i els invents. Dins d’aquesta temàtica, hem vist un subtema anomenat “Petites construccions” on es treballaven, fonamentalment, les eines, sobretot, les pròpies de cada ofici, i també les petites construccions i allò que les caracteritza. Així si, per exemple, construeixes una taula, el que necessites, bàsicament, és que sigui estable i resistent. El llibre també ens proposava una proposta lúdica, que ens ha semblat prou interessant per a dur-la a terme a la classe, que era el repte de construir un pont amb peces de Lego i de Kapla. Els infants s’han engrescat molt i ha estat una sessió molt interessant i col·laborativa ja que els dos grups han hagut de treballar plegats per tal d’assolir un mateix objectiu comú.

Us deixem aquí  les fotos de la sessió, esperem que us agradin i que les pugueu veure amb els vostres infants i us expliquin encara més anècdotes de les seves construccions!

Sílvia Vich

Eleccions Josep Janés (2n C)

Els nens i nenes de 2n C han dut a terme les seves primeres eleccions.

Han conegut com funciona el sistema de les votacions per a ser alcalde o alcaldessa i han realitzat tots els procediments necessàries per a fer les votacions.

El partit guanyador ha sigut el Partido Pikachu i l’alcaldessa ha sigut Ariadna Castañeda

Podeu veure les foto fent clic aquí

Rubén Moreno Meseguer

SORTIDA AL PARC DE LES PLANES (alumnes de 1r)

Benvolgudes famílies!

El passat divendres vam anar de sortida al “Parc de les Planes” i vam gaudir d’una estona de joc amb tots els companys/es.

Vam explorar un entorn diferent a l’escola com és la natura, vam observar escultures, vam jugar amb la sorra i a jocs de corda. Tanmateix, vam jugar amb els tobogans i els diferents elements del parc.

Els nens i les nenes ho van passar molt bé!

Esperem que gaudiu amb les fotos que vam fer.

Mestres de 1r.

Premis Jocs Florals 2n

Celebració i entrega de premis de Sant Jordi de l’alumnat de 2n.

Gran dia de celebració que passaren els nostres infants recordant el dia de Sant Jordi

Us fem arribar un àlbum de fotos on podreu fer un cop d’ull 😉 Hem pogut compartir i llegir els treballs premiats. Aquí us deixem el recull dels guanyadors i les guanyadores!

Podeu veure les imatges fent clic aquí

Mestres 2n C