A la classe dels ossos de P4 hem fet d’hortelans i hem plantat coliflors, escaroles i flors de bulb (cebes). Aviat podrem recollir els fruits i veure les floretes.
Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Conxita
A la classe dels ossos de P4 hem fet d’hortelans i hem plantat coliflors, escaroles i flors de bulb (cebes). Aviat podrem recollir els fruits i veure les floretes.
Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Conxita
Dijous 3 de desembre els nens i nenes de P5 hem fet un TALLER D’AIGUA. Hem conegut les propietats de l’aigua: és transparent , no fa olor i agafa la forma del recipient on està.
També hem parlat de la importància d’estalviar aigua i no malgastar-la; i hem vist a la pantalla digital el camí que fan les gotetes d’aigua que hi ha al mar quan s’evaporen cap als núvols, quan es converteixen en pluja, en neu i van a parar al riu i de nou al mar.
Hem jugat a ser gotetes d’aigua i hem pogut fer un experiment per a canviar l’aigua de color. Ens ha agradat molt!!
Aquí teniu algunes fotografies de l’activitat:
Classe dels conills
Voleu veure el nostre dia a dia a p3?
A sota d’aquest text teniu un petit reportatge fotogràfic 😉
Doncs primer ens posem les bates i ens ajudem entre nosaltres…, després ens assentem a la rotllana i és el moment en que ens veiem tots i el maquinista saluda a cada nen o nena i enganxa els noms dels que han vingut i dels que s’han quedat a casa!
Després ens expliquem coses aixecant el dit per demanar el nostre torn per parlar. En aquesta rotllana l’Héctor ha portat pinyes del cap de setmana i ens les ha ensenyat a tots!
Després cantem la cançó del “bon dia” i tots a “treballar”! Avui hem resseguit la silueta del Isaac i l’hem pintat per dins! I abans d’anar al pati tots a esmorzar!
Fins un altre dia!
Classe dels Elefants
Com cada any per aquestes dates, els alumnes d’Educació Infantil baixem amb la paperina al pati a visitar les nostres castanyeres particulars, que ens ofereixen un berenar boníssim amb castanyes acabades de torrar i un suc de fruita.
Asseguts en rotllana amb els companys i companyes de curs hem berenat gaudint d’una suau tarda de sol. Val a dir que enguany les castanyes eren ESPECTACULARS!!!
GRÀCIES CASTANYERES!!
Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Les Mestres d’Educació Infantil.
En aquesta sessió, els alumnes de P5 han fet un treball de cooperació per tal de realitzar construccions amb les peces de la sala.
Es van distribuir els alumnes en tres grups, cadascun amb el mateix nombre de peces i el repte consistia a realitzar una torre, estructura o construcció col·laborant. És una tasca més difícil del que sembla i se’n van sortir pro bé.
Aquí en teniu el resultat!!
Cristina
Bon dia!
Els nens de P3, P4 i P5 hem gaudit d’un espectacle meravellós: “El tren del swing”.
Una cantant, un saxofonista i un guitarrista han toca per a nosaltres moltes cançons: sol solet, la cançó de les titelles, etc. Tot amb ritme de swing! Després hem ballat i hem fet molts trens també amb ritme de swing!
Ho hem passat molt bé, ens ha agradat molt i esperem que tornin algun altre dia!
Aquí teniu les fotos que hem fet per a vosaltres:
I passat el concert, a la tarda, els nens de P5 van fer un dibuix d’allò que van viure amb “El tren del swing” tot recordant l’espectacle. Aquí teniu una mostra dels dibuixos:
Mestres d’Educació Infantil
La setmana passada ens va visitar la Nini, la gateta de la Marta.
Aquí teniu unes fotos de l’experiència:
Chus
La setmana passada tots els nens d’Educació Infantil vam fer una sortida per anar a visitar la granja “El Xaragall”, a Cardedeu.
Vam pujar en poni i vam donar de menjar als cavalls, a les gallines, a les cabretes i als porquets!
Ens ho vam passar genial coneixent de prop els animals de la granja.
Aquí podeu veure un extens reportatge fotogràfic:
Les mestres d’Educació Infantil
La classe dels lleons de P-3 hem anat al Tecla Sala, per fer d'”urbanistes”.
Tot jugant, jugant… hem construït les nostres cases i hem planificat ciutats amb parcs i rius. Hem utilitzat diversos materials i textures com els arquitectes de veritat.
Us deixem unes quantes fotos d’aquesta activitat.
Feu clic aquí!
Conxita