A la classe dels ossos de P4 hem fet d’hortelans i hem plantat coliflors, escaroles i flors de bulb (cebes). Aviat podrem recollir els fruits i veure les floretes.
Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Conxita
A la classe dels ossos de P4 hem fet d’hortelans i hem plantat coliflors, escaroles i flors de bulb (cebes). Aviat podrem recollir els fruits i veure les floretes.
Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Conxita
Dijous 3 de desembre els nens i nenes de P5 hem fet un TALLER D’AIGUA. Hem conegut les propietats de l’aigua: és transparent , no fa olor i agafa la forma del recipient on està.
També hem parlat de la importància d’estalviar aigua i no malgastar-la; i hem vist a la pantalla digital el camí que fan les gotetes d’aigua que hi ha al mar quan s’evaporen cap als núvols, quan es converteixen en pluja, en neu i van a parar al riu i de nou al mar.
Hem jugat a ser gotetes d’aigua i hem pogut fer un experiment per a canviar l’aigua de color. Ens ha agradat molt!!
Aquí teniu algunes fotografies de l’activitat:
Classe dels conills
Com cada any per aquestes dates, els alumnes d’Educació Infantil baixem amb la paperina al pati a visitar les nostres castanyeres particulars, que ens ofereixen un berenar boníssim amb castanyes acabades de torrar i un suc de fruita.
Asseguts en rotllana amb els companys i companyes de curs hem berenat gaudint d’una suau tarda de sol. Val a dir que enguany les castanyes eren ESPECTACULARS!!!
GRÀCIES CASTANYERES!!
Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Les Mestres d’Educació Infantil.
En aquesta sessió, els alumnes de P5 han fet un treball de cooperació per tal de realitzar construccions amb les peces de la sala.
Es van distribuir els alumnes en tres grups, cadascun amb el mateix nombre de peces i el repte consistia a realitzar una torre, estructura o construcció col·laborant. És una tasca més difícil del que sembla i se’n van sortir pro bé.
Aquí en teniu el resultat!!
Cristina
Bon dia!
Els nens de P3, P4 i P5 hem gaudit d’un espectacle meravellós: “El tren del swing”.
Una cantant, un saxofonista i un guitarrista han toca per a nosaltres moltes cançons: sol solet, la cançó de les titelles, etc. Tot amb ritme de swing! Després hem ballat i hem fet molts trens també amb ritme de swing!
Ho hem passat molt bé, ens ha agradat molt i esperem que tornin algun altre dia!
Aquí teniu les fotos que hem fet per a vosaltres:
I passat el concert, a la tarda, els nens de P5 van fer un dibuix d’allò que van viure amb “El tren del swing” tot recordant l’espectacle. Aquí teniu una mostra dels dibuixos:
Mestres d’Educació Infantil
La setmana passada tots els nens d’Educació Infantil vam fer una sortida per anar a visitar la granja “El Xaragall”, a Cardedeu.
Vam pujar en poni i vam donar de menjar als cavalls, a les gallines, a les cabretes i als porquets!
Ens ho vam passar genial coneixent de prop els animals de la granja.
Aquí podeu veure un extens reportatge fotogràfic:
Les mestres d’Educació Infantil
La classe dels lleons de P-3 hem anat al Tecla Sala, per fer d'”urbanistes”.
Tot jugant, jugant… hem construït les nostres cases i hem planificat ciutats amb parcs i rius. Hem utilitzat diversos materials i textures com els arquitectes de veritat.
Us deixem unes quantes fotos d’aquesta activitat.
Feu clic aquí!
Conxita
Emmarcades en la setmana de carnaval, els nens i nenes de P4 hem anat seguint les consignes del Rei Carnestoltes: un barret, un antifaç, un llaç i avui una disfressa.
També hem fet unes màscares que hem pintat amb molta cura i com malauradament tot s’acaba… estem preparant el final del carnaval: l’enterrament de la sardina!
Voleu veure unes fotos? Feu clic aquí.
Aurora