Arxiu diari: 13 novembre 2012

SORTIDA DE TARDOR P4 I P5

imatge-tardor-bloc2

El passat mes d’octubre, els i les nenes de P4 i P5 van anar a Llinars del Vallès a veure el bosc a la tardor i realitzar activitats de natura a la casa “El Xaragall”. Ho vàren passar molt bé fent un joc de pistes pels boscos d’alzinars. A més també van poder veure animals de granja i algunes daines que vivien al costat de la casa.

 

Cliqueu Aqui per a veure les fotos

TORNEM A PLANTAR !!!

Els nens i nenes d’Educació Infantil han tornat a posar “mans a la terra”. Si tot surt com esperem, aquest curs podrem fer dues plantades i dues collites!!

Les verdures que tenim a l’hort i que cuidarem i regarem per a fer-les crèixer són: Bledes, Enciams, Escaroles, Porros i Col-i-flors. Cada classe també ha plantat una mata de julivert i ja hem pogut comprovar que creix moltíssim!!!

Si voleu veure algunes fotos cliqueu damunt del julivert