|  | Els contes audiovisuals són una eina poderosa per estimular la creativitat i treballar les competències clau de l’alumnat de primària i secundària. Elaborar un conte audiovisual il·lustrat amb l’alumnat és una experiència enriquidora que afavoreix el desenvolupament de múltiples competències. Aquest procés interdisciplinari no només fomenta la creativitat i l’expressió artística, sinó que també reforça habilitats lingüístiques i digitals. | 
|  | La proposta es pot realitzar duent a terme una gravació pot dur-se duent a terme una gravació amb un dispositiu digital o bé programant amb Scratch. | 
|  | El projecte permet treballar de forma interdisciplinària des de diferents àrees i ens ofereix la possibilitat d’agrupar l’alumnat de forma diversa per tal d’assumir responsabilitats: | 
|   
 | 
Grup classe: per definir els aspectes organitzatius i el projecte, és a dir:
què aprendrem (els objectius d’aprenentatge) i com sabrem que ho hem après (els criteris d’avaluació del treball cooperatiu i de les àrees implicades).Equips de producció associats als diferents rols: per definir les línies de treball, el contingut i l’estructura del conte, realitzar les gravacions, l’edició, la programació …Grups d’experts: per aprendre i/o organitzar entre tots els experts del mateix àmbit els aspectes comuns que després caldrà que aportin al grup.Treball individual per desenvolupar els encàrrecs  i compromisos presos | 
|  | Aquest procés interdisciplinari no només fomenta la creativitat i l’expressió artística, sinó que també reforça i contribueix al treball de les competències de l’alumnat (lingüística, artística, digital, treball en equip). | 
|  | Pot ser interessant documentar el procés a partir d’una carpeta d’aprenentatge que ens ajudi a recollir els documents i evidències que ajudin a mostrar els aprenentatges realitzats. | 
|  | L’avaluació de la nostra proposta ens ha de servir per prendre decisions i dur a terme les millores que siguin necessàries, ja sigui a través de l’autoavaluació i/o coavaluació (mitjançant rúbriques que defineixin el grau d’assoliment del projecte) o amb l’avaluació contínua per part dels mestres. | 
|  |  |