ELS DE 4t ANEM DE COLÒNIES

Els nens i nenes de 4t vam anar de colònies els dies 6, 7 i 8 de maig a La Garrotxa. Vam estar en una casa molt gran feta de pedra com la majoria de cases d’aquella zona. Les habitacions eren molt grans, i totes estaven comunicades per un passadís.

Durant els tres dies ens van acompanyar tres monitors: l’Amadeu, el Marc i la Laura i els mestres de l’escola. Els personatges de les diferents activitats eren: l’Abèlix, l’Astèrica, el Matafalugo i el Nigromant que ens van ajudar a conèixer més coses sobre els gals. Vam fer moltes activitats, molt variades i divertides: vam recollir plantes del bosc per fer una poció màgica, vam fer un joc molt divertit que es deia “Cadena de poció”, vam fer els jocs olímpics gals, vam aprendre un ball… i fins i tot, vam fer algunes activitats en anglès!!!

Cada àpat el fèiem en el menjador lila i el menjar estava sempre bonísiiiiiiiiiim! No calia obligar-nos a menjar-ho tot, perquè tot estava deliciós.

La última nit vam anar una superdiscofashion on vam ballar molt i vam conèixer nens i nenes d’una altra escola. El matí de l’últim dia vam beure la poció que ens havia preparat el Matafalugo i ens va convertir en gals.
Vam aprendre moltes coses, vam compartir experiències genials i ens ho vam passar molt, molt i molt rebé.

[youtube]https://youtu.be/MglCIG6r7I4[/youtube]