El Cicle Mitjà us saluda.

Hola, com esteu?

Som nens i nenes de la classe de 3r.A de l’escola “Joan Juncadella”.Aquest curs hem estrenat una escola nova. Estem a una classe molt divertida i els professors són molt amables. Tenim una pica amb aigua.

Fins ara no hem pogut fer classe d’informàtica perque encara no funciona Internet. Tenim uns patis molt bonics i en lloc de timbre ens posen música.

Adéu i un petó.

Hola,

Som els nens i nenes de la classe de 3rB del C.E.I.P. Joan Juncadella de Sant Vicenç dels Horts.

Aquest curs hem estrenat escola nova. Estem molt contents i contentes perquè tot és nou, però també trobem a faltar la vella escola de sempre.

Us anirem informant d’algunes activitats que farem durant aquest curs i també de les sortides més interessants.

Fins aviat.

7 respostes a El Cicle Mitjà us saluda.

1. Eva diu:

Hola a tots !! Sóc la mare d’una nena de tercer i estic segura que en fareu un blog molt maco. Sembla que esteu molt contents amb la nova escola i amb aquest projecte. Felicitats.

2. Santi diu:

Hola,
    Sóc el Santi, el director de l’escola, que tafanejant per la nostra web he arribat al vostre blog.
    De tant en tant me’l miraré, així podré veure moltes de les coses interessants que feu a l’escola i que sovint em perdo. Així doncs, us animo a anar-ne ficant. Ànims!!!

Santi Junqué

3. Elisa diu:

Hola soc l’Elisa (fa dos cursos turora de 2nB):
    Us envio una fortíssima abraçada a tota l’escola (com no) però en especial a aquest cicle…i moltíssims petons al grup de 4tB de la Gabi…els meus “ex-exalumnes de EI5, 1r i 2n.
    Un petonet per a tots i totes; ànims en el nou curs i FELICITATS per la nova escola…aniré mirant el vostre blog…espero veure, molt aviat alguna coseta vostra.
    Una forta abraçada per a cada un/a
    Elisa

4. M Carmen diu:

Hola, soy la mamá de una alumna de 3º A.
    Otras mamás y yo nos hemos preguntado cuándo se le pondrá el nombre al colegio, para que cuando se pase por delante, la gente sepa que es………. el cole ¡¡¡¡ JOAN JUNCADELLA !!!!!!.

Petons….

5. Ruben diu:

Hola,
    Soc el pare de una nena d´aquesta clase. Vol felicitar-vos per el nou col.legi i per la feina que heu fet en l´ordenador.
    M´agrada molt.
    Un peto,
    Rubén

6. Emi diu:

Hola soc la Emi, la mare d´una nena de 3r A. Vull enviar-vos una salutació i animar-vos a que continueu treballant tant bé com ho esteu fent fins ara.

Entenc, que ara el curs és una mica més complicat que els que heu passat (més deures, més controls) però estic segura que amb una mica d´esforç i molta il.lusió aconseguireu tots els vostres propòsits.

Una forta abraçada a tothom!!!!!!.

Emi Torres.

7. david reyes diu:

Hola soc el David Reyes i la Marta de 4ta me ayuda moltisim i el Rubén el David ro el Juanmi i yo i el Rafa la Sara el Ismael la Carla la Nora tota la calasse estem contens d’aquesta professora.