Projectes d’escola

IMPULS A LA LECTURA

Som un Centre d’Innovació pedagògica en competència lectora.

Gràcies a la formació dels mestres i a l’aplicació i avaluació de metodologies innovadores a les aules, busquem l’èxit escolar de tots els alumnes mitjançant el treball de la lectura.

PROJECTE SAMSUNG SMART SCHOOL

És un projecte on només hi particpen 25 escoles a nivell de tot Espanya i té com a objectiu millorar els resultats dels alumnes mitjançant l’ús de les noves tecnologies. És per això que cada nen de 5è i de 6è té una tablet Samsung per utilitzar-la a dins de l’escola. Els mestres que treballem amb ells, farem una formació per tal de treure el màxim de profit de les noves tecnologies.

Enguany la temàtica és la robòtica! Farem Scratch, utilitzarem els makey makey i moltes altres coses amb tots els alumnes de l’escola.

PROJECTE INTERDISCIPLINAR: EL CINEMA

A través de les diferents àrees ens endinsarem en aquest tema i també relacionarem les festes que celebrarem al llarg del curs.