Una de les experiències més agradables que he tingut aquest estiu, ha estat el descobriment de La Badia dels Alfacs vista des del mar.
Amb una petita embarcació passejar per les muscleres de S. Carles, recórrer la costa fins les Cases d’Alcanar, anar a pescar la moixarra, a fer canuts, els estols de flamencs, les canyes de pescar, l’esquer, les passejades amb bicicleta, les postes i les sortides de sol, banyar-te a les platges gairebé solitàries i d’aigües cristal·lines de la Punta de la Banya o del Trabucador és tota una experiència.

No hem d’oblidar tampoc la magnífica cuina marinera que podem trobar a La Ràpita, Les Cases, La Casa de Fusta, Els Montells….. Arrossos negres, a banda, paelles, tot tipus de marisc i peix, i els millors llagostins.
Ah! I si no tens barca, pots llogar-ne una a La Ràpita, no són gaire cares i no necessites cap titulació.
Si les imatges estàtiques t’han agradat, mira aquestes en moviment.







Epala!
Toni i família!! Felicitats pel boc, molt bona proposta i millor cicerone per mostrar-la…
Ahir vaig sobrevolar el Delta i és una experiència molt recomanable, em vaig enrecordar molt de tots.
Petons i abraçades a qui correspongui!
Salut i bona candelera.