Dos dels treballs de recerca elaborats pels alumnes de 2n de
batxillerat del Príncep de Girona durant el present curs han estat
seleccionats per a formar part de la mostra del 10è Fòrum de Treballs de Recerca de Batxillerat, que tindrà lloc a la Sala Lluís Companys de la Seu del Districte d’Horta-Guinardó el dia 12 d’abril de 2011
Els treballs seleccionats han estat els següents:
PROJECTE CAI. Automatització del procés d’incubació d’ous. Autora: CARLA PÉREZ MOYA, de 2n de batxillerat B
VERMEER I LA DONA HOLANDESA DEL SEGLE XVII. Autora: MELISSA CERVANTES TIMMERMAN, de 2n de batxillerat A
A més, el treball de Melissa Cervantes ha superat la selección del
Districte i ha estat també seleccionat per a Ciutat. De manera que el
podreu veure exposat al Saló de la Ciència del Parc de la Ciutadella durant els dies 18 i 19 de juny de 2011.
Carla Pérez Moya
Melissa Cervantes Timmerman






