Projecte: Què menja i com es reprodueix el tauró?

Aquesta setmana hem treballat què menja i com es reprodueix el tauró.

Hem vist que li agrada una gran varietat d’aliments: peixos, tortuges, animals morts, foques, algues, plàncton… Però el més curiós, és que pot estar fins a 6 setmanes sense menjar!

També té 3 maneres de reproduir-se: ovípara, ovovivípara i vivípara.

Aquí us deixem tot el que hem treballat.

Què mengen i com es reprodueixen

Projecte: Què menja i com es reprodueix el peix pallasso?

Aquesta setmana hem treballat què menja i com es reprodueix el peix pallasso.

Hem vist que li agrada menjar algues, petits crustacis, mol·luscs i un ésser viu molt estrany… el plàncton, que és tant i tant petit que gairebé no es veu!

També hem vist que neixen d’ous, els posa la mare i el pare els cuida fins que neixen.

Aquí us deixem el que hem fet:

PROJECTE_PART3_QUE MENJA I COM ES REPRODUEIX

I uns vídeos…

Projecte: On viu i com es desplaça el peix pallasso?

Aquesta setmana hem treballat on viu i com es desplaça el peix pallasso.

Hem après que viu en aigües tropicals i que no li agrada l’aigua freda, que neda gràcies a les seves aletes i que la seva gran amiga és l’anèmona, que amb el seu verí protegeix el peix pallasso dels seus enemics! A més, hem recreat el fons marí i ens ha quedat d’allò més bé.

Aquí us deixem tot el que hem treballat.

PROJECTE_PART2_ON VIU I COM ES DESPLAÇA

I aquí els vídeos de la setmana:

Projecte Jardiners i Jardineres: El Tauró

La classe dels Jardiners i Jardineres hem escollit el Tauró com a projecte del tercer trimestre. Vam fer votacions i vam parlar sobre què en sabem, vam fer un dibuix i vam mirar com s’escrivia el seu nom per poder començar a buscar informació.

Durant aquesta setmana, hem treballat “com és” el tauró: les seves parts del cos, com respira, el seu esquelet, la seva mida, etc.

Aquí us deixem tot el que hem après.

PROJECTE – PART 1 COM ÉS

I aquí uns vídeos que hem vist sobre el tauró:

Projecte: Com és el peix pallasso?

Ja hem començat el nostre projecte i ho hem fet investigant sobre com és el peix pallasso.

Hem buscat informació sobre les parts del cos, els colors, la forma, la mida, les diferents espècies que hi ha… i ens ho hem explicat a la videotrucada dels divendres! Ha estat molt interessant.

Aquí us deixem la feina feta sobre “com és” el peix pallasso.

PROJECTE PEIX PALLASO – COM ÉS

I aquí uns vídeos sobre el peix pallaso.

Comencem el projecte: El peix pallasso

La classe de les estrelles volíem fer el projecte sobre un animal marí. Per escollir quin, vam fer votacions i va sortir… el peix pallasso!

Un cop teníem l’animal escollit, vam fer una videotrucada i ens vam explicar què en sabíem d’aquest animal, per així poder investigar sobre el que no sabem.

Després, vam fer un dibuix inicial sobre el peix, sense pistes ni ajuda, també per veure què en sabem abans de començar.

I… molt important! Per poder començar el nostre projecte i començar a buscar informació… necessitàvem saber com s’escrivia el seu nom, així que ho vam estar practicant.

Aquí us deixem tota la feina que hem fet fins ara del nostre projecte.

PROJECTE PEIX PALLASSO

A més, també hem trobat una cançó sobre el peix pallasso!

Una forta abraçada,

Andrea