TASTET D’ÚLTIMA HORA!

Hola famílies! Com esteu?

Aquí teniu una petita mostra de les activitats i vivències dels conillets, durant els últims dies d’escola, abans de començar aquesta etapa de confinament a casa.

A Educació Infantil el treball dels nostres alumnes és globalitzat, per tant, el traç està inclòs en moltes de les activitats i rutines diàries, com posar-se la bata, obrir i tancar objectes, manipular joguines, etc. Tot i això, els alumnes d’infantil 4 han fet una sèrie d’activitats pensades per assolir aquest objectiu i arribar a interioritzar el traç de les grafies i els nombres.

Les mestres d’infantil apostem per un treball d’observació, experimentació, manipulació i sobretot un treball vivencial en el qual els protagonistas principals són els nostres alumnes.

Esperem que us agradi!