TREBALLEM LA TARDOR

Benvinguts i benvingudes ,

Els infants gaudeixen molt d’aquesta nova estació de l’any, de la TARDOR.

Els nens i nenes d’EI 5 ja son prou grans per adonar-se de tots els canvis atmosfèrics que es van produint: comença a refrescar, les tempestes i pluges que no ens  deixen sortir al pati!.

Els dimecres, dia de la fruita a l’escola, porten fruites de tardor, el raïm és el de més èxit.

Portar fulles seques a l’escola els hi encanta, amb elles fem manualitats. Les dues feines amb les que més han gaudit han sigut: fer la cara d’un lleó, i posar fulles sota un full blanc i amb un plastidecor estirat fer sortir la seva silueta.

Som Lleons.

Fulles de la tardor.

I totes les cançons, poesies i dites que estant aprenent!

La celebració de La Castanyada no els deixa indiferents. Aquests últims anys també s’ha afegit Halloween, tot i que a l’escola ho celebrem molt poquet.

La sortida a Can Mercader ens dóna l’oportunitat de viure en primera persona, i tots junts, els canvis de color de les fulles i l’olor a herba mullada.

A l’escola treballem molt els sentits i aprofitem qualsevol excusa per fer reflexionar els nens i nenes que amb ells rebem tota la informació que ens envolta.

Aquí teniu un vídeo d’una manualitat de tardor: