Un altre curs més hem celebrat la Diada de Sant Jordi, una de les festes més importants de l’ escola.
Durant tota la setmana cultural i fins el dilluns 23, els nens i nenes d’ Educació Infantil han pogut participar i realitzar diferents Tallers d’ experiments. Els alumnes estaven barrejats, tant hi havia alumnes de P3, P4 i P5 en un mateix taller.
A més,com cada any, els alumnes participen en un concurs de dibuix i en un concurs literari. Els nens petits van realitzar uns dibuixos molt bonics sobre la màgia amb ceres blanques i aquarel.les.
També cada classe d’ Educació Infantil va pensar una endevinalla per participar, juntament amb tota l’escola, en els Jocs Florals.
Ah! i també van visitar les paradetes de contes i llibres i entre tots van escollir un per la classe.
Durant el matí del dilluns 23, el dia de Sant Jordi, les mares de l’AMPA ens van regalar xocolata i melindros. Estaven boníssims!!!
FOTOS P3
FOTOS P4
FOTOS P5
Tallers Educació Infantil
