La proposta de treball es desenvolupa en tres gran apartats:
1. AVALUACIÓ INICIAL: Consisteix en administrar, durant el mes d’octubre, una prova inicial (comprensió i expressió oral) a tots els alumnes de P3 per tal de conèixer el nivell del què partim.
2. TREBALL DE LLENGUA ORAL: Amb diferents activitats a desenvolupar en base als centres d’interès / treball per projectes, rutines, racons, els continguts bàsics de nivell…
Material: làmines, imatges, graelles de recollida de dades, pautes de sistematització i indicadors d’avaluació
Temporalització: 4 sessions setmanals de ½ hora (30 setmanes).
Avaluació: Anar treballant les activitats i comprovar-ne la consecució dels objectius proposats un cop al mes o mes i mig.
3. AVALUACIÓ FINAL: Es tracta de passar, durant el mes de juny, les mateixes proves que a l’avaluació inicial i comparar resultats.
Hola sóc l’Helena del Pla ; he pensat unes graelles de registre de l’activitat de llengua oral a l’escola per registrar el que diu el pentàgon. Francesc les enviaré en el teu correu les podem comentar per veure si serveixen o descartar-les.
Bones!! sóc la Laura del CEIP Devesa, adjunto una pàgina web amb contes d’arreu del món. Sempre es poden adaptar segons calgui! Salut!
http://www.xtec.cat/recursos/cultura/contes/arreu/
Hola! Torno a ser la Laura del Ceip Devesa. Si podeu donar un cop d’ull a la pàgina web que he escrit hi trobareu un article que explica un recurs per treballar la llengua oral més aviat per primària. Parla d’una eina: el kamishibai, una espècie de teatret d’orígen xinès amb el que els nens/es poden explicar contes. És interessant! (entreu a la pàgina i en el buscador escribiu:kamishibai)