Nadala col.lectiva, els alumnes de 1er d´ESO fan els cors a John Lennon!!

Finalment, aquí teniu la nadala que vàrem cantar tots els alumnes de 1er d´ESO junts l´últim dia de classe. La cançó, com ja sabeu, és “so this is christmas” de John Lennon.

Tot i que és una mica llarga escolteu-la sencera, la millor part éstà al final!!

A veure si endevineu qui és alumne que en ofereix una mostra del seu “arte flamenco”, ejem, ejem….

Ja per acabar, aprofito per desitjar-vos a tots un Bon Nadal i Feliç Any Nou!!!!!

Marina

so-this-is-christmas-1er d´ESO

3 thoughts on “Nadala col.lectiva, els alumnes de 1er d´ESO fan els cors a John Lennon!!

1. Frank Pérez

Como alumno de segundo de Bachillerato y creador de Asociación Artística Sinatrahem, reciban mi más sincera felicitación por lo que a la parte musical se refiere y la iniciativa de llevar la música a la web, ahora solo nos falta dar un empujoncito a Armand, y seremos de lo mucho lo mejor.

Un abrazo