PER FI… EL NOSTRE LIPDUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola a tots!!!

A continuació us mostrem el Lipdub que hem realitzat amb tot l´alumnat de 1r d´ESO.

La pràctica que es presenta és fruit del treball realitzat en una unitat didàctica interdisciplinar entre les matèries d´Educació física, Anglès i Música. L’objectiu principal de la pràctica ha estat elaborar un Lipdub amb la participació de tot l’alumnat de 1r d’ESO utilitzant la metodologia cooperativa.

Ens ha costat, però ja el tenim aquí!!!

Esperem que el disfruteu!!

Lipdub a Vic

Hola a tots!!!

Primer de tot, felicitar-vos per la gravació de dijous!! Mentres acabem d´editar el nostre lipdub, us deixo aquest altre que va sortir divendres a les notícies de Tv3…

Veieu com som pioners?????????? jeje

Materials del lip dub!

Hola nois!!!

Us penjo la lletra de la cançó,(cada classe té un color en funció de la seva aparició)

També us enllaço els audios que utilitzem a classe, el karaoke de cada grup, i el fragment de cada classe!

A treballar!!

i got a feeling

Lipdub 2!!!

Hola nois!!!!

Us enllaço un parell de vídeos d´unes coreografies multitudinàries del “I got a feeling”!

Ja voreu que ens quedarà un lipdub xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!