Diàlegs sobre el perdó

El matí del divendres 20 de gener tot l’alumnat de tercer, quart d’ESO i primer de batxillerat hem reflexionat en veu alta amb en Daniel Lumera al voltant del fet de perdonar com a camí per ser més feliços: “El perdó és un veritable bàlsam que crea les condicions per aconseguir una mirada positiva cap a la vida i permet recuperar una bona salut integral”.

L’activitat s’emmarca dins del treball d’aprofundiment en valors que aquest any s’està duent a terme des del Departament d’Humanitats (Filosofia, Clàssiques i Religió), i continuarà amb la participació en un concurs internacional amb l’elaboració d’un producte que l’alumnat realitzarà durant les properes classes.

Ens agraden aquesta de propostes que ens ajuden a créixer com a persones, ser més feliços i millorar la nostra societat.

En Daniel Lumera, professor, investigador, escriptor i conferenciant italià, ha estat un dels participants en la redacció del l’informe Mundial sobre l’Educació Superior de la Global University Network  for Innovation de l’UNESCO i responsable de l’àread’Investigació, Desenvolupament i Cultura del Club UNESCO per a la Protecció del Patrimoni Immaterial.

Aquest article ha estat publicat en Actes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Diàlegs sobre el perdó

1. Anònim diu:

Fa un temps per mi era molt important la paraula orgull però l’orgull treu lo millor i lo pitjor de les persones fa un temps el terme passió esta agafant més força a la meva vida. Sovint penso que l’orgull no deixa reflexionar cal evitar-lo, doncs penso que es un pertorbador de la passió, i tanca la porta al que podriem sentir i per tant reflexionar no deixa raonar per això les persones que saben perdonar no tenen una sobredosi d’orgull, cosa que agraeixo des de fa bastant temps.