Participem en la trobada de Corfbol de secundària

Un any més l’INS Joan Oro ha participat en un campionat comarcal de Corfbol organitzat per la Federació Catalana de Corfbol. La trobada es va celebrar, com ja és habitual, al pavelló municipal de Pardinyes els dies 17 i 18 de març, i va comptar  amb la participació de 15 equips de categoria cadet (3er i 4rt d’ESO) i 12 equips de categoria infantil (1er i 2on d’ESO). Els centres participants van ser els següents: INS Josep Lladonosa, INS Serós, INS Guindàvols, INS Caparrella i INS Joan Oro.

La representació del nostre centre va estar formada per 3 equips infantils, i altres 3 equips cadets, amb una participació total de 84 alumnes.

El corfbol és un esport que cada vegada té més practicants a tota Catalunya. Això es constata pel continu increment en el nombre d’equips participants en les diferents edicions comarcals. Així mateix, els organitzadors de la Federació Catalana manifesten que cada any el nivell assolit pels diferents equips és més alt.

Aquesta any, un dels nostres equips infantils va arribar fins a les semifinals en la seva categoria. Com sempre felicitem a tots els alumnes per haver gaudit d’una jornada esportiva tant especial.

Amadeu Ortiz

Aquest article ha estat publicat en Associació Esportiva Joan Oró, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.