Sortida d’aventura per finalitzar el curs

Vam sortir el dia 19 de juny, darrer dia de classe,  per fer allò que agrada a tothom, estar a prop del riu en un dia de tanta xafogor. dels 48 alumnes, ens vam dividir en dos grups, fent uns el caiac i l’altre les bicis. Tot estava organitzat per l’empresa Rogles Aventura.

El caiac consistia a remar pel riu Ebre al seu pas per Flix i concretament al meandre d’aquesta població. Una passejada pel riu, amb jocs i aventura a l’aigua. Tothom va aprendre a governar la seva embarcació.

A la ruta de les bicicletes de muntanya, vam fer una ruta des de l’hotel “Vilar riu de baix”, fins arribar a veure i escoltar les explicacions de la monitora que ens esperava a la Reserva Natural de Sebes. Vam poder contemplar diferents exemplars de fauna i flora de ribera inclosos el cavalls amb denominació de la Camarga. El museu dels “sirgadors”, va servir per descansar i escoltar i veure fotos de l’època en què els “sirgadors” era la professió de ribera del riu més notòria per les seves característiques.

A dos quarts de sis, ja érem a l’autobús per tornar d’una excursió prou divertida i enriquidora cultural i socialment.

Felix Sacristán

Aquest article ha estat publicat en Associació Esportiva Joan Oró, General, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sortida d’aventura per finalitzar el curs

1. elisabeth cardona ollè diu:

una cosa, cuan vam anar al kayac un noi ens va fer fotos que les podriueu pasar?