Participem en la XVIa edició de la KINS Lleida-2015

Una representació dels alumnes de 1er, 2on, 3er i 4rt d’ESO han participat en la XVI edició KINS LLEIDA 2015 que organitza la Federació Catalana de Korfball.

La competició es va celebrar al pavelló municipal de Pardinyes els dies 25 (3er i 4rt d’ESO) i 27 de març (1er i 2on d’ESO), i va comptar amb la participació dels següents centres: INS Josep Lladonosa, INS Torre Vicens, INS Guindàvols, INS Caparrella i INS Joan Oro. Un total de 28 equips varen competir entre ells, dels quals 6 representaven el nostre institut.

Finalment, el nostre equip de 4t d’ESO i un dels equips de 2n d’ESO han quedat classificats en 3a posició en la seva categoria, però, el més important de tot es que tothom ha pogut gaudir d’una jornada de pràctica esportiva en contacte amb alumnes d’altres centres.

Aquest article ha estat publicat en Actes, Associació Esportiva Joan Oró, General, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.