L’alumnat de Filosofia assisteix a una xerrada sobre el canvi climàtic

El dijous 22 de gener l’alumnat de Filosofia de 4t ESO i 1r de batxillerat s’ha desplaçat fins al CaixaFórum de Lleida per tal d’escoltar i reflexionar al voltant del sistema alimentari global en un planeta que s’atansa al 9.000 milions de persones en una conferència impartida per Gonzalo Fanjul, investigador i activista contra la pobresa.

“Mentre el nombre de famolencs del planeta supera per primera vegada els 1.000 milions de persones, les xifres mundials d’obesitat i malbaratament d’aliments arriben a nivells rècord. (…)L’única manera d’evitar aquest futur és invertir en la protecció dels recursos naturals i en l’agricultura dels petits productors pobres”

Aquest article ha estat publicat en General, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.